Hello, 2015

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/64a/2532779/files/2014/12/img_2846-0.png

Mau kayak orang-orang ah. Bikin tulisan flash back 2014, trus nulis mau ngapain aja gitu tahun ini.. Heheheheheh. 😝

One major leap from last year was actually I’ve change job again. Not actually change the background, but the decision to go into big stable company instead of move to another (digital) agency or a start-up company as I’ve planned before, made a real big change in my life. In a good way, anyway. More team works, more experience. Ga ada ada lagi begadang, lembur, (hampir) nginep di kantor dan lain sebagainya itu. Jam kerja jadi teratur. More time for families. Jeleknya, karena hidup saya jadi lebih teratur, saya menggendut. Banget. Tergendut yang pernah ada seumur hidup saya. Bhahahahahahak. Jeleknya lagi, malah jadi ngga sempet ngeblog teratur. Di kantor ga sempet, di rumah udah kudu ngurusin Vio lah. Paling bisa tengah malem, kalo saya belum (bisa) tidur dan ngga keasikan main game. πŸ˜‚Β πŸ˜‚

Other than that, not much. I wasn’t travel much as well last year due to that new job. But still, I metΒ new people, loose some too as they decide to go. But hey, that’s life, no? 😁

Tahun ini pengen ngapain?

Hmmmmm… meet more new people, more stable life, more (good) surprises… and oh! the good news is,Β got my annual leave this year! Yay!Β As I put my 2015 wishes on the beach so the waves could save it with them, I’VEΒ PLANΒ FOR MORE BEACHES TO VISIT THIS YEAR!Β πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Kalian udah bikin rencana apa aja tahun ini?

20 thoughts on “Hello, 2015

  1. Iya ih, Makchic lebih montok sekarang. susunya pas pasti. hahaha.. cukup kaget waktu Makchic di kantor yang baru.

    Rencana tahun ini? Mewujudkan rencana yang belum sempat terlaksana di tahun2 sebelumnya aja sih, Mak. Pengennya pindah tapi ke teve dan bukan jadi reporter. cuma masih banyak hal yang harus daku dapatkan dulu di tempat yang ini. minimal nulisnya jauh lebih bagus lagi.

  2. Hal baik tahun kemarin? Nikah!
    Tahun 2015 masih menikmati menata rumah tangga sama suami. *cie
    Pindah kantor jelas, pindah kota juga sepertinya.
    Ya… that’s life..
    eh umroh bareng yuk yuk yuk! Akhir tahun *baru juga mulai 2015* *digetok*

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s