can't get this out of my head, just a thought

Hello, 2015

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/64a/2532779/files/2014/12/img_2846-0.png

Mau kayak orang-orang ah. Bikin tulisan flash back 2014, trus nulis mau ngapain aja gitu tahun ini.. Heheheheheh. 😝

One major leap from last year was actually I’ve change job again. Not actually change the background, but the decision to go into big stable company instead of move to another (digital) agency or a start-up company as I’ve planned before, made a real big change in my life. In a good way, anyway. More team works, more experience. Ga ada ada lagi begadang, lembur, (hampir) nginep di kantor dan lain sebagainya itu. Jam kerja jadi teratur. More time for families. Jeleknya, karena hidup saya jadi lebih teratur, saya menggendut. Banget. Tergendut yang pernah ada seumur hidup saya. Bhahahahahahak. Jeleknya lagi, malah jadi ngga sempet ngeblog teratur. Di kantor ga sempet, di rumah udah kudu ngurusin Vio lah. Paling bisa tengah malem, kalo saya belum (bisa) tidur dan ngga keasikan main game. 😂 😂

Other than that, not much. I wasn’t travel much as well last year due to that new job. But still, I met new people, loose some too as they decide to go. But hey, that’s life, no? 😁

Tahun ini pengen ngapain?

Hmmmmm… meet more new people, more stable life, more (good) surprises… and oh! the good news is, got my annual leave this year! Yay! As I put my 2015 wishes on the beach so the waves could save it with them, I’VE PLAN FOR MORE BEACHES TO VISIT THIS YEAR! 😂😂😂

Kalian udah bikin rencana apa aja tahun ini?