Just Another Day

 
Siapa yang ngerasa kayak gini? Hahahahaha. 😜

Well, my 2015 wasn’t good anyway. Too many broken hearted. But at least I have got my chance to travel more this year. Meet a lot of new people. So I guess this year my life just balancing its rotation.

Tomorrow is just another day. Let’s continue life. Asal jangan bikin gambar di atas tinggal ganti tahun doang. πŸ˜‚

Happy new year, peeps! 

11 thoughts on “Just Another Day

  1. aku tahun baruan di kulon progo sama keluarga besar, yang jam 8-9an malam udah pada tidur :)), sisalah kami yang muda2 ini ngerumpi sampe subuh, tanpa bakar2, tanpa kembang api, cuma bermodalkan teh anget & kue2 sisaan nikahan :))

  2. Di rumah aja mbak chicπŸ™‚ tengah malam kebangun krn suara petasan & kembang api bersahut2an gak berhenti sampe jam 1 lebih. Smoga di 2016 ini kita bs lbh sabar dan lbh banyak rejekinya ya, aamiinπŸ™‚

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s